Co na ně vymyslet

Práce grafika v reklamní agentuře vyžaduje kreativní myšlení. Někdy nápad přijde sám od sebe, někdy ho grafik musí vysedět. Jsou to často muka. Hodiny a hodiny před obrazovkou počítače. Někdy stačí, při cestě k obědu do blízké restaurace, oběhnout místní parčík. Jindy, místo jízdy výtahem, vyběhnout pět poschodí po svých.

Aby vystihly jak minulost, tak současnost

Objednávka domu dětí, na barevné potištění tašek, určených k oslavě jeho založení, leží na pracovním stole od rána. Jak je graficky navrhnout, aby potisk vystihoval jak jeho minulost, tak současnost. Nápad přijde těsně před polednem. Grafickou zkratkou propojit dvě symbolické dětské figurky obou období. Vznikne opravdu zajímavý návrh. Teď už ho jenom rozpracovat do barev, odsouhlasit a může jít do výroby.